Bestellen en Bezorging

Heb je een Mecanzo-item gevonden dat je echt moét hebt? Mooi!

Mecanzo Selecteer nu een kleur en/of maat en klik op 'aan winkelwagen toevoegen'.

Natuurlijk kun je lekker verder shoppen, je kunt altijd nog terug naar je

winkelwagentje door op het 'shopping bag icoontje' rechtsboven te klikken.

Let op: als artikelen in je winkelwagentje liggen betekent dit niet dat ze

gereserveerd zijn.

Ben je uitgeshopt? Dan is het tijd voor de afsluiting van je bestelling. Klik op

het 'boodschappentasje icoontje' rechtsboven om naar jouw Mecanzo items te

gaan. In het volgende scherm kun je de grote hoeveelheden nog aanpassen.

Klik vervolgens op de knop 'Ga door naar afrekenen'. Nu ben je op de

check-out-pagina. Hier kun je gemakkelijk op één pagina al je gegevens

invullen.

Let op: Nadat je je bestelling hebt afgerond kun je deze niet meer wijzigen,

omdat je bestelling direct in behandeling wordt genomen zodat je deze zo

snel mogelijk in ontvangst kan nemen.

 

1. WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Mecanzo neemt de verzendkosten voor rekening. Jij betaald dus geen

verzendkosten.

Verzendkosten om je artikel te retourneren dien je wel zelf te betalen.

 

2. KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?

Ja, wij verzenden al je items met Track & Trace.
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je van ons een e-mail met een link naar de bestelstatuspagina. Via deze pagina kun je jouw pakket eenvoudig volgen.

Je kunt je bestelling ook volgen via onze webshop. Klik op ‘Volg mijn bestelling’ en vul de gevraagde gegevens in.

Let op: het kan soms even duren voordat de Track & Trace-status zichtbaar is. Zodra je bestelling is gescand door de vervoerder, wordt de informatie automatisch bijgewerkt.

 

3. WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?

Mecanzo streeft naar een snelle levering van jouw bestelling.
Plaats je op werkdagen vóór 22:00 een bestelling? Dan verwerken wij die, waar mogelijk, nog dezelfde dag.

Veel van onze artikelen worden rechtstreeks verzonden via onze leveranciers. Hierdoor bedraagt de gemiddelde levertijd 7 tot 15 werkdagen.

 

4. IK BEN NIET THUIS TIJDENS DE BEZORGING, WAT NU?

Kan je pakket niet worden afgeleverd dan ligt het 7 dagen op je te wachten

op een PostNL locatie (Bpost voor Belgische bestellingen). Ook deze

Ontvang u een notificatie van de chauffeur, hier staat ook de afhaallocatie

op vermeld. Na deze 7 dagen stuurt PostNL de zending terug naar ons

magazijn.

 

5. VERKEERD ADRES

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het

Het elektronische verzendadres klopt. Wij doen ons het beste bij de verwerking

verzending te versnellen, zodat er altijd een klein venster is om een ​​verandering

verzendadres te corrigeren. Neem onmiddellijk contact op met ons op als u

denkt dat u een verkeerd verzendadres heeft afgewezen.

 

6. VERLOREN VAN GESTOLEN PAKKETJE

Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Mocht het

geval is dat uw Track & Trace aangegeven dat uw pakketje op uw adres is

afgeleverd - maar u heeft toch uw bestelling niet ontvangen - meldt dit aub

aan, 14 dagen na de aangegeven leverdatum wordt een onderzoek gestart

door PostNL, wij houden u inhoudelijk tot aan het einde van de

onderzoek.

Heb je vragen over je bestelling? Kijk dan zelfs op de veelgestelde vragen

pagina. Staat je vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op