Bestellen en Bezorging
Heb je een Mecanzo-item gevonden dat je echt moét hebt? Mooi!
Mecanzo Selecteer nu een kleur en/of maat en klik op 'aan winkelwagen toevoegen'.
Natuurlijk kun je lekker verder shoppen, je kunt altijd nog terug naar je
winkelwagentje door op het 'shopping bag icoontje' rechtsboven te klikken.
Let op: als artikelen in je winkelwagentje liggen betekent dit niet dat ze
gereserveerd zijn.
Ben je uitgeshopt? Dan is het tijd voor de afsluiting van je bestelling. Klik op
het 'boodschappentasje icoontje' rechtsboven om naar jouw Mecanzo items te
gaan. In het volgende scherm kun je de grote hoeveelheden nog aanpassen.
Klik vervolgens op de knop 'Ga door naar afrekenen'. Nu ben je op de
check-out-pagina. Hier kun je gemakkelijk op één pagina al je gegevens
invullen.
Let op: Nadat je je bestelling hebt afgerond kun je deze niet meer wijzigen,
omdat je bestelling direct in behandeling wordt genomen zodat je deze zo
snel mogelijk in ontvangst kan nemen.
1. WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
Mecanzo neemt de verzendkosten voor rekening. Jij betaald dus geen
verzendkosten.
Verzendkosten om je artikel te retourneren dien je wel zelf te betalen.
2. KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?
Ja, wij verzenden al je items met Track & Trace.
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je van ons een e-mail met een link naar de bestelstatuspagina. Via deze pagina kun je jouw pakket eenvoudig volgen.
Je kunt je bestelling ook volgen via onze webshop. Klik op ‘Volg mijn bestelling’ en vul de gevraagde gegevens in.
Let op: het kan soms even duren voordat de Track & Trace-status zichtbaar is. Zodra je bestelling is gescand door de vervoerder, wordt de informatie automatisch bijgewerkt.
3. WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?
Mecanzo streeft naar een snelle levering van jouw bestelling.
Plaats je op werkdagen vóór 22:00 een bestelling? Dan verwerken wij die, waar mogelijk, nog dezelfde dag.
Veel van onze artikelen worden rechtstreeks verzonden via onze leveranciers. Hierdoor bedraagt de gemiddelde levertijd 7 tot 15 werkdagen.
4. IK BEN NIET THUIS TIJDENS DE BEZORGING, WAT NU?
Kan je pakket niet worden afgeleverd dan ligt het 7 dagen op je te wachten
op een PostNL locatie (Bpost voor Belgische bestellingen). Ook deze
Ontvang u een notificatie van de chauffeur, hier staat ook de afhaallocatie
op vermeld. Na deze 7 dagen stuurt PostNL de zending terug naar ons
magazijn.
5. VERKEERD ADRES
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het
Het elektronische verzendadres klopt. Wij doen ons het beste bij de verwerking
verzending te versnellen, zodat er altijd een klein venster is om een verandering
verzendadres te corrigeren. Neem onmiddellijk contact op met ons op als u
denkt dat u een verkeerd verzendadres heeft afgewezen.
6. VERLOREN VAN GESTOLEN PAKKETJE
Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Mocht het
geval is dat uw Track & Trace aangegeven dat uw pakketje op uw adres is
afgeleverd - maar u heeft toch uw bestelling niet ontvangen - meldt dit aub
aan, 14 dagen na de aangegeven leverdatum wordt een onderzoek gestart
door PostNL, wij houden u inhoudelijk tot aan het einde van de
onderzoek.
Heb je vragen over je bestelling? Kijk dan zelfs op de veelgestelde vragen
pagina. Staat je vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op